Bokkei- tävling

Har bestämt mig för att delta i underbara Bokkei´s tävling! Hon är en helt otrolig konstnär och jag älskar att titta på hennes konst! Skulle vara helt underbart och en ära att få bli avritad utav henne!


Bilden som jag vill använda som porträtt var svår att välja så därför så valde jag att ta med 3 foton och är det så att jag mot förmodan kommer att vinna så får Bokkei själv välja vilken som hon vill måla av och följa sin inspiration.



Länk till Bokkei hittar ni om ni klickar på bilden ovanför eller om ni klickar här!!


Anledningen till att just jag ska vinna är för att jag följer hennes blogg varje dag och kollar alltid om det kommit nytt. Jag har heller aldrig blivit avritad men framförallt så ska jag vinna för att jag AVGUDAR BOKKEI!



Kommentarer
Postat av: Art by Lisa Lans - Vinn ett porträtt

Hon är grym!

2010-04-09 @ 16:04:02
URL: http://lans.blogg.se/
Postat av: Ellie

Åh ja, jag vet! :) Helt underbar!

2010-04-09 @ 16:43:34
URL: http://eeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0