Halloj

Hej hej mina läsare! (inte många men uppskattat!)

Idag är jag sådär übertrött som man kan vara ibland trots att man somnat i hyfsad tid ni vet?... bra jävla segt är det! Hur som helst så har jag jobbat idag och sen när jag kom hem så har jag bara sovit. Ingen idé att försöka plugga när man sitter och bara blinkar med ögonen för att försöka hålla dom öppna. Nej! Då gäller friska tag eller hur!? :D

Nu är jag piggARE iaf.. inte pjåkigt! Men skulle nog behövas mer. Men ack så tråkigt, för det får jag inte!!

Sitter och kikar lite på ELF igen... alltid roligt att hitta saker. Köpte ett nytt läppstift i helgen btw :) 




Okej, jag vet att det är lite mkt, lite all over the top! Men jag gillar det! :D Den är helt underbar och håller sig jättelänge! Konstigt nog så är det Viva la Diva med färgen 86 Hot Tulip.


Det är som Fia säger - "man ska inte vara rädd för att sticka ut! Man ska våga ha det man tycker är snyggt!" 


Så rätt Fia! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0