Helhelg med Fia!!

Förlåt för att jag inte uppdaterat på hela helgen läsare! men jag har varit med Fia hela helgen och haft det helt underbart! Jag älskar verkligen att umgås med Fia, jag har alltid lika roligt och det blir som att man släpper alla hämningar och bara kör på! Heeelt underbart!

Vi var först hos Fia på fredagen och drack lite vin, sen gick vi ut på Absint i Gävle där vi träffade och umgicks med lite gamla lärare som vi haft i högstadiet. AKO (min musiklärare och handledare under praktiken som jag har nu i 7 veckor framåt, och 6 veckor nu eftersom jag redan varit där i 1 vecka frågade mig om vi ville komma dit i fredags så vi körde på det) vi hade det verkligen jättetrevligt och det är så kul för man känner att man passar in för en gångs skull och inte som en elev längre. 

Sen i lördags så åkte vi in till Uppsala på dagen för att kika runt lite men det blev inte så mkt kolla runt för det första vi gjorde var att leta upp ett ställe att äta på och vi hamnade på ett helt underbart FIAOCHELLIE ställe. En såkallad - Irish pub! Jättemysigt var det och jättegod mat. Sen så blev det så att vi satt där och när vi gick därifrån så hann vi gå in på Åhlens i 10 min innan tåget hem gick. Men vet ni vad? - det gjorde ingenting! För vi hade det jättetrevligt! Dessutom så hade vi egentligen ingenting som vi skulle göra i Uppsala utan bara åkte dit för att göra något och om allt bara blev trevligt så varför sörja?! :D 

På kvällen så var vi bara hemma hos Fia och drack 3 flaskor vin! :O haha ^^ men det var perfekt i och med att vi drack det under en längre tid så blev det perfekt lulligt och ingen baksmälla! :) Finemang vet du! ;) Vi satt och sjöng och jammade hela kvällen! Wonderful! :D <3

Tänkte visa lite bilder från Uppsala!




Älskar den här bilden på Fia! :D Hon ser så "pinuppig" ut!! :D <3





Våra heeta skor!! :D Mina är dom blommiga, har inte hunnit visat er dom ännu men fick hem dom i veckan från H&M och jag fullkomligt ÄLSKAR DOM!!!


Kommentarer
Postat av: Fia

"ELLIEOCHFIA ställe" haha.. åhhhh jag vill hitta fler elligaochfiiga ställen! :D

2010-04-18 @ 22:51:51
URL: http://trasselfia.blogg.se/
Postat av: Ellie

haha ^^ jaaa, dom är ju helt klart underbara! :D

2010-04-19 @ 09:55:57
URL: http://eeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0