Idag

Idag så tänkte jag (igen) försöka ta mig samman och baka muffins. Blir nog inget av med det eftersom ja, jag ska snart åka och köpa en flottig pizza och trycka i mig :P Inte bra, men vet ni vad?


DET SKITER JAG I!!! :D



Ikväll så ska jag och Jocke till Klingen och Emma, ska bli dundermysigt och framförallt så ska det bli så skönt för nu är jag trött på att sitta hemma på kvällarna. Jag har fortfarande öroninflammation dock i båda öronen så jag är halvt döv men det ska nog gå bra.

Imorgon blir det partey!!! :D ;) woooh!




Jag och Emma <3




Jocke - gud, Klingen - psyko! :P xD

Vilken jävla bild !!

Kommentarer
Postat av: Emma

Förstår du då när det är mörkt och vi ligger i sängen och det jag ser är Johans stirrande ögon.. jag döööööör, varje gång :) Ses ikväll

2010-04-09 @ 18:06:40
URL: http://kipso.blogspot.com
Postat av: Ellie

hahaha :P xD Jaa, jag förstår precis, usch!! :P Skulle skitit på mig! :O

2010-04-09 @ 18:09:20
URL: http://eeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0