Joakim sjuk :(

Min älskling är sjuk. Han fick gå hem från jobbet idag för han mådde så dåligt! Jag då, jag som är hypokondriker blir ju helt hysterisk!! Jag menar - "jag sov med honom igår, oh my god!" hhahah ^^ nej då men det är så jag kan bli. När han berättade det, helt seriöst jag började kallsvettas och min mage började på en gång mullra och ha sig.


Nu har jag lugnat ner mig och jag bestämde mig för att vara snäll mot min lillplutt så jag åkte och köpte lite som är bra när man är sjuk (enligt mig) till honom! Han blev jätteglad! :) åhåå!! 


Jag älskar dig Joakim Karlsson, det hoppas jag att du vet! Visst, vi har haft det kämpigt (och har det fortfarande) men vi försöker åtminstone fixa det tillsammans och inte en och en. Klarar vi det här älskling ja, då klarar vi fan allt!! 


Kommentarer
Postat av: Fia

CHIIIIIIIIIIIIIPPPPSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!! fy fan det vattnas i munnen på mig..

2010-04-21 @ 23:24:46
URL: http://trasselfia.blogg.se/
Postat av: Ellie

Haha ^^ fia och chips ! :P ^^

2010-04-22 @ 08:32:32
URL: http://eeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0