Svar till Ailine

Ailine skriver:
Hej, jag heter ailine, och är jaquelines syster, och jag tycker att du ee jätte bra på att sjunga, jag vet inte riktigt vad du heter men....jag skrev www... så kom det upp din blogg, så jag passade på att titta lite på din blogg så såg jag denhär inspelningen om hallalujah, aja, jag kan bara säga en sak.......gryym, varända dag så sjunger jag, och för det mästa halleljah, med (kate voegle) men aja, herrå om du vill veta mer om mej, så kan du/ni bara gå in på min blogg... www.ailinedadgar.blogg.se hejdå oh hare bra :D <33 :)

Ellie skriver:
Hej Ailine! Ja, jag vet vem du är och har till och med träffat dig förr när Jaqueline fyllde 18 år. =) Ellinor heter jag men kallas för Ellie! Vad roligt att du tycker om mina inspelningar! Jag kan lägga ut fler sen om det efterfrågas! Vad roligt att du också sjunger mycket!! Det förgyller dagen :) Jag ska gå in och kika på bloggen din! Hejhej! <3



Som sagt, om ni vill se fler inspelningar på låtar som jag sjunger och spelar så är det bara att säga till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0