Svar till Fia

Fia Skriver:
Kunde inte undgå att ta stämman medan jag lyssnade, haha.... BUT I SEE YOUR..!

Och Uppsala HERE WE COME! Men nu har jag hört att det ska åska, och om det gör det kommer jag vara JÄVLIGT glad! Men det kanske inte är så kul att åka då, men mysigt på kvällen i alla fall :D

Ellie Skriver:

Haha! Ja, jag förstod det! Vi måste fixa så den blir PERFECT! ;) 

Skitsamma, vi hittar på någe roligt iaf oavsett väder, du vet - SPONTANT!



(För er som inte förstår så har jag och Fia en väldigt speciell humor och jag tror bestämt att Fia skrattar när hon läser svaret :P Ja, ingen idé att jag förklarar för det är ingen som förstår iaf :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0