Ut i natten

"så var det fredag igen och veckan hade tagit slut. Vi skulle ut och ha kul men då måste man ju ut. Där ute i mörkret finns det som får mig att må bra, där ute känns allting fint där känner jag att jag är jag. 

Men varför ère så svårt å säga nej istället ja, för jag vet ju själv hur de känns att stå där ensam kvar, ja sa: de-e vill inte ja i alla fall och då måste ja, ut i natten! 

Fast man kanske inte vill är det ändå nånting där ute som drar. En dröm om frihet och spänning å att inte bli lämnad ensam kvar och jag vet ju själv hur det känns, för min rastlöshet känner ingen gräns och då måste ja, ut i natten!


Men varför ère så svårt å säga nej istället för ja, för jag vet ju själv hur det känns att stå där ensam kvar, ja sa: de-e vill inte ja i alla fall och då måste ja, ut i natten! Ja sa: de-e vill inte ja i alla fall och då måste ja, ut i natten!"

Noice




Noice är ett jävla bra band enligt mig. Och ja, som ni kanske förstår, min blogg är inte som alla andras. Jag har annan musiksmak och har ganska smaklösa grejer på min blogg, men tål man den inte så gör man inte det och älskar man det så är man så välkommen!



Ska spela in en ny låt snart tänkte jag. Ska bara få igång ett program först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0