Ännu ett jobb fixat

Yep! Imorgon så ska jag åka och skriva på papper för ett litet extra jobb som jag ska ha på sidan av mitt andra jobb för att tjäna lite extra guld till sparkassan :) Jag, Jocke med familj åker nämligen till sydafrika i januari och då som alla säkert förstår så måste man ju faktiskt ha med sig lite pengar. hihi! Så då så får man ha så mkt jobb som möjligt så man får in pengar för att lyckas. Tufft - JA! värt det? - LÄTT!

Idag har jag inte gjort mycket alls, sov hos Jocke, kom hem, kolla tv, gått ut med hundarna och här sitter jag nu.. inne i pappas skrubb där han förvarar sin dator (med min skärm) eftersom min egen inte funkar... men ska fixa den! DET SKA JAG!

Vad har ni för er denna måndag? ... blää har tråååkigt!!!






Cooling ey?

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad är det för jobb du har och var hittar du dem? :P

2010-08-16 @ 17:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0