Blivit förkyld

Im having a cold!! Fy fan, stackars mig buhuuu!! :P SKOJ SKOJ! Men jo, förkyld är jag tyvärr! Har känt av det ett tag men nog desto mer nu efter dagens hyss med Jocke och Johan!

Vi åkte och köpte luftmadrasser, pumpade upp dom och åkte och parkerade bilen vid en kyrkogård vid gavleån, sen så gick vi skitlångt upp för gavleån, slängde oss på madrasserna och åkte med längs gavleån, och JA det blev kallt. :P 

haha men mysigt var det allt, jag lovar er det! :)

Tog dock inga bilder, anledningen, jo, vi åkte luftmadrass? :O hUh!?



NUUUU HAR MIN ÄLSKADE MAMMA ÄNTLIGEN KOMMIT HEM!! OCH JAG SKÄMS VERKLIGEN INTE FÖR ATT SÄGA DET MED JAG GRÄT AV LYCKA NÄR JAG FICK SE HENNE!! JAG SAKNADE HENNE SÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0