How do you look natural? :)               ...

img_6807 (MMS)

How do you look natural? :)                                       Ja nämen seriöst, vi visar oss så sällan utan smink, utan mascaran eller den där absolut behövliga cover all krämen från mus. Väldigt synd tycker jag i och med att ansiktet behöver få vila från alla kemikalier plus att naturligt faktiskt kan vara det finaste alternativet bara man tar hand om sig själv, ( vilket jag är dålig på) men hur som helst, bara därför så ska jag bjuda på en bild :) och som sagt! Hur ser du ut utan smink och - vad är snyggast?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag brukar inte ha smink, så jag är väl väldigt naturlig :P

Smink kan vara väldigt snyggt ibland! Men som du säger så är det bra att vila ansiktet :)

2010-08-16 @ 21:39:09
Postat av: Karin

Jag är väl alltid snygg? ;P Haha, närå, men jag har blivit supermycket bättre på att gå osminkad, kan vara så otroligt skönt! ^^ Längesen vi sågs nu, hur är det nu för tiden? =)

2010-08-17 @ 00:03:15
URL: http://mysigkudde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0