My beloved mum!




Ja, detta är då min underbara mamma. Hon är i Norge och jobbar och har varit där i två veckor, men imorgon, då kommer hon hem och gud så jag längtat efter henne! Nå fruktandsvärt! 

Min mamma är min bästa vän och min allra närmsta, ingen kan någonsin bli en sådan bra vän till mig som henne. Hon har allt; ett förtroende som jag aldrig skulle kunna få för någon annan, ett öppet och stort hjärta som hon delar med sig med dom hon tycker om och de behövande, hon är den som jag känner mig mest trygg med, hon är så fruktansvärt rolig, hon förstår mig och kan läsa mig som en öppen bok (hon visste att jag var gravid innan jag ens fattade det, dvs innan jag testat mig eller ens hunnit tänka tanken), hon är den mest omtänksamma och givmilda personen jag någonsin har träffat. Hon är helt enkelt min mamma, min bästa vän, min Anneli och jag kommer aldrig att släppa henne!

/Din Ellinor

Kommentarer
Postat av: Madde

Är du gravid? :o

2010-08-15 @ 10:58:24
URL: http://madiix.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0