Näst sista dagen är påbörjad och jag s...

Näst sista dagen är påbörjad och jag sitter på bussen påväg till jobbet. Så jävla skönt att tänka att det snart är slut, efter idag så behöver jag bara tänka "bara en dag till, det klarar du" för helt ärligt så pallar ja fan inge mer nu.. Tur att jag slipper torna arslen och istället får sticka och dricka kaffe samt kolla på film med trevligt sällskap. Gillar fan gamlingarna mer än personalen. Det är inte det att dom är otrevliga men ja, är man ny så är man. Har för en gångs skull faktiskt sovit helt ok. Kanske för att jag var så jävla trött igår, inte heller hann jag göra i ordning matlåda så får väl kila iväg till Ica eller nått. Hur som helst, hoppas att ni får en bra dag! Så syns vi antagligen ikväll. (ska hämta hem kameran ikväll också för bror min har lånat den till lite projekt, inte för att jag har så mkt att visa men) :p puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0