New photos

Hello! Inget jobb blev jag kallad till idag heller så sitter hemma idag också tråkigt nog. Har varit på stan med bror min och gått på skitförmedlingen en snabbis men de va ok ändå.. sen så gick vi och köpte nå grejer han skulle ha och nu är vi hemma igen, ska snart gå en sväng med hundarna igen med honom.

Har tagit lite bilder, dock är de inte allt för nya men som sagt så funkar fortfarande inte min dator.. ganska typiskt, alla bilder från Turkiet och allt är på den datorn.. allt kommer att försvinna, kul liv!  Ska skaffa en extern hårddisk och lägga alla bilder på alltså, är nog smartast ändå. Då kan man ju också ha med sig den och lägga in bilder även om man är borta ;) SMART ELLIE!! :D:D

Anyway, ni ska få se bilderna så blir de skitbra! ;)


Samma dag som jag frågade er om det här med hur man ställer sig till att vara utan make up- vilket jag är på den här bilden nedanför!








Have a nice day m8s ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0