Svar till Madde

Madde skriver:

Vad är det för jobb du har och var hittar du dem? :P

Svar:

Haha, just nu så har jag 3 jobb som jag kommer att ha. För det första så är det att dela ut reklam på söndagar (i know, lame right? :P) men va fan ja behöver pengar, sen så har jag fått jobb på interpool som servitris, sen så ska ja jobba på en event i Sandviken.

Och då till hur jag får dom - jag söker! :P Alla jobb finns inte ute på arbetsförmedlingen, då får man ta saken i egna händer och gå ut och söka, ringa eller maila. Det gäller att också inte heller vara för petig, ju mer erfarenhet jag har - desto lättare får jag jobb sen! :)

Sen är det ju också viktigt att man har ett bra cv och pb som är riktat till just det jobbet du söker och att det inte är ett massutskick, för det märker dom på en gång. Try! ;)


Kommentarer
Postat av: Madde

Bra att du inte är petig! :D

2010-08-16 @ 21:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0