Tidningar, Wille, Frida och trååk

Hallåj! Dålig uppdatering idag.. jaa.. 

Men idag har ja iaf gått ut med hundarna på dagen och sen så åkte jag, bror och Jossan och lämnade Lillen till Bella som ska gå utställning med honom här imorgon. Hoppas de går bra för min lilla plutt! Så nu är Wille ensam, och de märks att han känner sig ensam, de må jag säga.. han ser så ledsen och uttråkad ut stackarn!

Sen åkte vi hem till mamma och pappa alla tre och gjorde tacos, mums! :D

Sen skjutsade dom mig till Jocke igen, så nu är vi här jag och Jocke och Wille. Vi har hållt på och sorterat i nån timme idag, alltså typ.. tidningar, ja ni vet, jag delar ut reklam och fan, de TAR TID! Så ett råd - dont do it unless you dont have to!

Sen har jag pratat mycket med Frida idag, var tänkt att ja skulle dit nu på kvällen för att kolla nån film och så men nu så tog de här så mycket tid. Snart är det dags för henne att föda och till och med jag är nervös, skitglad och ja sprallig över detta! :D Ska bli så skönt för henne när lillkotten tittar fram, för nu har hon så ont i kroppen i och med förvärkarna och allt! Frida är en sann vän!<3

Nu ska ja ladda hem nån film och de nyaste avsnittet av true blood :) HELT BESATT! och lika så i Vampire diaries. 

LOOOVE IT!!! :D:D sen är det ju inte fy skam att bröderna i vampire diaries är übersnygga heller - eller hur?!

Imorgon blir de jobb på interpool och jag är skitnervös över att jag ska vara crap! Men så får man inte tänka, jag får tänka - jag är bäst helt enkelt! YESYES! IM GONNA MAKE IT!

och ja - jag är skitcool som blandar in små engelska ord när jag skriver. (Fia fattar) :P hahaha




MENA HUR HETA ÄR DOM INTE! RAWR!




Kommentarer
Postat av: amelia

gud ja e också helt jävla besatt av vampire diaries. längtar tills nästa säsong !!!!!!!!!

2010-08-21 @ 12:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0