Truly, deeply loving you!



Min älskade Joakim är mitt allt, han är min ängel! 
Jag är så fruktansvärt kär i honom, och kommer alltid att vara. Vi har haft det jävligt tufft med både det ena och det andra men vi har löst det - tillsammans. Ingen av oss klarar att vara utan den andre. Du är luften som jag andas, min kropp och mitt sinne.

Det är som Kent säger (även då Joakim är ett hatfan av Kent så älskar jag denna text och tillägnar honom denna, let he be mad)


"Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor, jag kan inte ens stå när du inte ser på, och genomskinlig grå, blir jag utan dina andetag. Vad vore jag, utan dina andetag"

I truly deeply love him

Min Joakim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0