Hos Emma och Johan!

Jag har varit på utflykt till Östhammar idag med mamma, pappa och hundarna och sen så åkte jag hem till Jocke och duschade, lagade mat och sen så åkte jag och Jocke hem till mamma och pappa för att jag skulle byta om. Nu är vi hos Johan och Emma och Emma har sminkat mig, helt underbart! Tack Emma!!! <3 :D Det blev VÄLDIGT FINT!!! Älskar det! :)

Vi sitter och dricker sommardrinkar och öl och ska snart ner på stan för att köpa biljetter för att gå på the poodles idag på heart break! :) WOW! :D


















Kommentarer
Postat av: jaqueline

Snygg du är!<3

2010-07-26 @ 00:23:16
Postat av: Ellie

Hihi! :D Tack så mycket!!

2010-07-26 @ 12:34:28
URL: http://eeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0