Poker fucker



Yes, jag sitter här hemma hos Alexandra och Perra i deras lägenget och spelar poker och ja, som ni säkert förstår med min rubrik så går de inte så jävla bra till skillnad från sist.

Jag hade ett ess och en tvåa på handen och sen så hade Jocke ett ess och en kung och så kom det ett ess och en tvåa på floppen men även två stycken tvår och i och med det så räknades inte mina tvåor utan åttorna och Jocke hade ju en kung så han hade högre än mig, alltså vann han. Det värsta var ju att det var en all-in!!

Fan, så nu spelar dom andra om tredje, andra och första plats. Jaja, shit happens! eller vad säger man! :)

Puss på er och hoppas på att ni får en bättre pokerrunda! :)

Ellie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0