Utvärdering



Här kommer min utvärdering av denna lilla bok:

Den var väldigt bra men dock lite väl kort enligt mig, läste ut den på kanske 2 timmar så den hade kunnat vara längre. Inte nog med att det var väldigt stora bokstäver och lite text på varje sida heller. Men de var ett väldigt vuxet och genomtänkt språk som grep tag om en hårt.

Den är även skriven i "Han" form, säger aldrig huvudpersonens namn i boken förutom på slutet vilket kanske var lite drygt ibland; "Han sa till den mystiske mannen att han inte ville ha det så - eller - Vad Han kände visste han inte för Ingrid verkade vara en så underbar människa tyckte han". Det är dock inte citerat från boken men på ett ungefär sådär kunde de stå.

Det var en söt liten bok, lätt att läsa på sommaren, dock ganska sorglig i och med Ingrids sjukdom. Anyway, en helt OK bok men jag har läst bättre, de må jag säga!

Jag håller nu på och läser "att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson. Den är faktiskt bra och man blir som fast i boken men i och med att den är så lång så tycker jag att vissa delar är ganska onödiga, man hade kunnat förkorta den en del. Den är 600 sidor lång men ja, den rekommenderar jag skarpt för er som har ett sinne för humor, gillar självbiografier och tål en del sexdelar i en bok! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0