Bloggtorkan över?

Hej mina kära vänner! Nu, äntligen tror jag att min bloggtorka är över och jag ska nu börja lägga ner energi på min blogg igen. Jag hoppas att detta är uppskattat och att ni gillar det! ;) För vad är en blogg utan inlägg?! :O


Idag har jag varit ute och åkt och solat med Jaqueline och Linda och vovvarna mina. Har varit helt underbart i solen och värmen! Sen är sällskapet det bästa, det är ju som sagt bara några dagar kvar tills studenten då vi skiljs åt. Men vi ska försöka hålla kontakten, för det är så lätt att den försvinner. I love my friends!


Ja, vad har hänt mån tro? 

Jag har:


  • Varit på bal
  • Varit i Stockholm
  • Gjort slut med Jocke
  • Blivit tillsammans med Jocke
  • Haft 7 veckors APU på solängsskolan som musiklärare
  • Och festat en hel del

Och vad som väntar:

  • Lördag, klassfest för att fira studenten och ha en sista gemensam träff tillsammans.
  • Måndag, brännboll (Jag ska vara Alice i underlandet)
  • Tisdag, barrunda
  • Onsdag, Förfest på Söderhielmska (stavning?) och efterfest på Nivå.
  • Torsdag, ta en paus från alkoholen? ... :S
  • Fredag, Student
  • Lördag, Ta det lugnt, packa
  • Söndag, Åker utomlands med Anki! :D:D:D


Som ni ser så har jag lite för mig dessa dagar så om min uppdatering blir liiite kass så vet ni varför, men what the fuck, ni är ju vana med det vid det här laget eller hur?? :P xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0