Computer Crash and other thingssss

Hej Hallelåja!

Jag har ju tagit skitmkt bilder från midsommar och annat mys men som sagt så har min dator crashat!! :O Där ligger även alla mina fina bilder från Turkiet, man ska fan köpa en extern hårddisk där man lägger bilder och grejer så man alltid liksom har en "Backup". Får fundera på det till nästa inköp!

Igår så var jag och badade med Perra, Alex och några fler under dagen, vilket var übermysigt! ;) Sen på kvällen när Jocke slutat (klockan 9 typ) så gick vi till Perra och Alex och spelade Poker, och ja, gissa vem som tog hem allt?! JOO-----> JAAAAAAG!!!! <-------------


Ja, nu sitter jag på pappas dator iaf och ja, kan ju kika om de ligger lite bilder här på datorn, annars får ni vara nöjda med bara text, dock så är de skittråkigt - jag vet!






Nämen lookie lookie -- lite bilder fanns från Studenten! :)



Detta är för övrigt min bror Johannes. Han kommer hem idag (natt) från Norge och ska flytta hem igen vilket gör mig lycklig då jag får se ett bekant och förhoppningsvis snällt ansikte igen :P



Thats all folks ;)

LOoovve Ellie ;)

Kommentarer
Postat av: JOHANNA

ja där var ja å haha :D

2010-07-04 @ 21:41:25
URL: http://johanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0