Hallelåja!

Ja, hur går det för mig nu då? Jo, fan det går bra.. druckit en massa massa och mår toppen! Inte bakis en enda dag, då är man fan duktig alltså! ;)

Anyway, ja.. som sagt, igår var det barrunda men jag kunde tyvärr inte ta några bilder för vågade inte ha med min nya dyra kamera på krogen efteråt, ("Undra varför?"). Men ni kan få se bilder ifrån brännbollen om ni vill. Jag hamnade i vattnet några ggr och jag lovar, de va fan så mkt varmare i Gavleån än i poolen som fanns, oh yes!

Hade ju sådär perfekta trosor på mig -- not! Haha ^^ När jag badade så blev allt genomskinligt, men vet ni vad, jag brydde mig inte :P Vafan skulle jag göra de för? :P Alla var liksom utklädda till Dileva, dalmatiner osv osv så jag såg nog inte så mycket konstigare ut än dom andra skulle jag tro!

Fler bilder kommer sen :) Måste göra mig iordning nu! :D <33


//ELLIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0