Ny bok beställd

Ja, jag har beställt en ny bok, jag fick den av Jocke och jag hoppas på att den är bra! Den verkar hjärtskärande så jag kommer väl sitta där med tårar i ögonen och inte kunna släppa boken ens med blicken!
Boken heter "Vad är så skört att det bryts om man säger dess namn" och handlar om en 19 årig pojke som blir kär för första gången i en tjej. De har det jättebra och ju mer kärleken växer starkare mellan paret, desto närmare döden kommer tjejen, hon är dödssjuk.

Usch usch, verkar hemskt men jag hoppas på att den är bra i alla fall!
:D 

Tack JOAKIM!! <33

Kommentarer
Postat av: Jocke

Inga problem älskling :) Hoppas den kommer till nytta :)

2010-06-23 @ 11:56:07
Postat av: Ellie

Ja men det kommer den garanterat att göra! :) älskar dig!

2010-06-23 @ 20:10:32
URL: http://eeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0