Börjar bli frisk!

Nu börjar jag bli frisk mina vänner. Ska faktiskt till skolan imorgon och jag måste faktiskt säga att det känns skönt, att få komma tillbaka till vardagen på något sätt. Ska plugga arslet av mig dom sista dagarna nu har jag tänkt.. haha iofs så går jag bara i skolan typ imorgon för på torsdagar är jag ledig och på fredagar har jag bara en lektion på typ 40 min så det är skönt plus att då betyder det .. MER TID FÖR ER!  Måste ju ta igen för borttappad tid!
Jaja, nog om det.. nu kommer snart Jocke hit och tänkte gå ner snart och sätta på kaffe och förbereda lite toast :) Gott med toast tycker jag, funkar alltid!
TAGGA TAGGA TAGGA för i helgen! Gissa vad som händer??! ----- STUDENTKRYSSNING!! Oj fy satan vad det blir kul! Dock så är mitt sug efter alkohol minimal efter att jag varit så sjuk men så fort jag känner doften utav ölen så släpper det nog :) Mkt mkt mkt bra! Ska ha så kul och ta många bilder som ni får se! :D
Helgen efter denna så ska jag dra till huvudstaden för att gå på maskerad! WOOHO!! har så mkt nu och allt är så himla roligt! :) Längtar verkligen! :D
Såhär ska jag se ut!
Ha det bra! Ska fixa till my darling nu! :) <33

Kommentarer
Postat av: Fia

Kom hem till ma så jag kan sy :D

2010-03-16 @ 21:23:14
URL: http://trasselfia.blogg.se/
Postat av: Ellie

Absolut! :) Kan komma till dig på torsdag om du har tid? :)

2010-03-16 @ 22:18:56
URL: http://eeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0