Vem är Ellie?

Hej hej! Nu är det äntligen lov och det är såååå skönt! Dock så har jag en hemtenta som jag måste göra klart vilket känns förjävligt men men,vad ska man göra?
Idag ska jag söka jobb och kolla på en film (till tentan) och sen så ska jag åka och hämta Fia och så ska vi kolla på film tillsammans hemma hos Jocke. Ska bli skitmysigt! Hon ska även slinga håret på mig så det blir intressant och se hur jag ser ut sen. Ni får se bild senare ;)
Jag har ju inte riktigt presenterat vem jag är än så för att göra det lätt för er så tänkte jag svara på en sån där lista så får ni gotta er i det så länge som ni orkar :P



Ditt namn? Ellinor Eriksson
Födelseår? 1991
Hur lång är du? 161,5 (halvan är viktig :P)
Spelar du något instrument? Bas, trummor, piano men framför allt gitarr. Sen är ju sången även ett instrument :)
Dina första tankar när du vaknar? Åh nej, skola.. skolk?
Är du hungrig? Nope :)
Vart befinner du dig just nu? Hemma
Biter du på naglarna? Tyvärr
Vad är du bra på? Hmmf.. musik, dricka öl :P
Har du några husdjur? Japp :) 2 hundar och 3 katter 
Vad heter din farmor och farfar? Bengt och Mimmi
Vem vet mest om dig? Min pojkvän Jocke, men också Ammis, Fia, Karin, Linda .. 
Vad vill du ha just nu? Åh en cola skulle sitta fint i kistan :P
Ditt mål i livet? Skaffa barn och familj, att kunna göra saker utan att tänka på pengarna - ekonomiskt oberoende.
Rädd för? ÅHH!!! MAGSJUKA!
Har du någon vän du känt i 10 år? Absolut :)
Har du körkort? YEES
Pepsi eller Coca cola? Coca cola
McDonalds el. Burger King? inget av dom. Hemmagjort eller sibylla :)
Sjunger du? Typ alltid, folk hatar mig för det :P
Vad har du för skostorlek? 35/36
Vill du gifta dig? ja, så småningom :)
Är du en hälsogeek? haha :P om de vore så väl
Kommer du överens med dina föräldrar? Absolut, finns ju alltid stunder då det händer att vi inte gör det men över lag :)
Din hårfärg och frisyr? Mellanlångt och mellanblont :P
Skorna du hade på dig idag? Svarta stövlar med nitar
Grönan eller Liseberg? Liseberg
Vad sover du i? I min säng :P med trosor :)
Kläder du hade på dig idag? Jeanstights och en lurvig beige tröja som går över rumpan :P
Favoritfärg på kläder? grönt, lila, svart, vitt, BLÅTT
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? hmm.. något riktigt mjukt och mysigt denna vinterkyla!!
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? ja, förr var det mer. Nu händer det att ja kanske köper 1 plagg varje månad så kanske 200-300kr?
Har du rosa kamouflage-kläder? haha :P wtf, no!
Tatueringar du har? Jadå, en liten på handleden, en stor på axeln och en stor på magen/ryggen.
Piercingar du har? 3 hål ena örat, 2 hål andra, 1 i naveln.
Har du glasögon? Nej.
Hur ser din plånbok ut? svart läder
Din perfekta Pizza? Ost, lök, salami :)
Randigt, rutigt eller blommigt? randigt eller blommigt, ÄLSKAR BLOMMOR :)
Favoritårstid? Sommar!!
Favoritmat och dryck? Oxfilé med potatisklyftor och rotfrukter med rödvinssås, en kall öl i sommarvärmen eller en god sommardrink med jordgubbar i :)
Favoritdjur? Hund och katt :)
Favoritparfym? hmm.. vet ej, finns många men bl.a. DKNY´s delicious både grön och röd :)
Vad köpte du senast? ehm... popcorn och en proviva.
Hur mycket pengar har du? mmh.. för lite, skulle behövas MYCKET mer när studenten närmar sig.
Hur svarar du i telefonen hemma? ah det är Ellie :P
Hur svarar du i mobilen? Ellie
Vem ringde du senast? Mamma
Sov du ensam inatt? Nope med mitt allt och katterna! :)
Vem sov du senast över hos? Pojken min
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov :)
Vad gjorde du för 15 min sedan? Fixade med bloggen :P
Det sista du sa högt? Hej småfisarna, har ni snömustach! :p xD (hundarna var ute i snön)
Det senaste någon sa till dig? Absolut ;) vi får ta det efter jobbet. haha xD
Vad har du druckit idag? Kaffe, en skvätt cola.
Vad var det senaste du åt? en Bärry
Vad är det för färg på din ytterdörr? brun
Vad är det för väder hos dig nu? Mulet, snö.
Godaste glassmaken? Päron eller melon tror ja
Sover du tungt? nej, vaknar av att en dammråtta glider över golvet. :P
Drömmer du mardrömmar? ALLTID! så jävla kasst
Favoritklädsel? Varierar
Vad ser du om du tittar till höger? Tavlor på dr pepper, en banan och en jordgubbe :P
Vad ska du göra härnäst? Skriva klart detta, söka sommarjobb, kolla en film... bläää
Humör just nu? känner inte så mkt, normalt antar ja.
Favoritgodis? salt och surt!
Sommarplaner? Försöka jobba så mkt som möjligt och därefter lämna landet fort av bara helvete!
Hur många kuddar sover du med? 5 :P (A)
Morgon eller nattmänniska? natt
Har du dåligt morgonhumör? ibland :P
Snarkar du? på fyllan :P
Stökigt el välstädat? hmm stökigt..
Vad längtar du mest efter just nu? varmare väder.
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? jaadu.. de vet ja inte om ja ska vara ärlig..
Vad väntar dig om 10 år? Förhoppningsvis, villa, volvo och hund :P
Vad luktar det just nu om du sniffar lite? ingenting..
Saknar du någon nu? ya :) Emma ^^
Snus eller cigaretter? Tyvärr cigaretter..
Vill du ha barn? Absolut!
Är du snäll? Försöker va..
Är du blyg? Tvärtom
Tycker du att du har fin dialekt? haaha :P neej!
Favoritfärg? Blå
Har du spytt i någons knä? Pappas när ja va liten :P
Syskon och deras ålder? en 3 år äldre bror
Senaste skola? Polhemsskolan
Tycker folk du är snygg? Min pojkvän iaf, det räcker för mig.
Har du använt någon hårprodukt idag? nope.
Har du bråkat med någon idag? Nej.
Vad har du för planer till helgen? Hmm.. minns inte :P men ska ut på torsdag :)
Är du sugen på något nu? Inget speciellt
Har du kvar dina barndomsskivor? Tror så :P ligger väl i källaren någonstans.
Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja fast jag föredrar havet.
En film? The road
Vem får en kram? Mina nära och kära :)
Brukar du läsa horoskop? Ibland :P
Kan du baka bullar? Mja.. kan kan ja väl men vettefan om dom blir så jävla goda.. :P
Hund eller katt? både och!
Sängstorlek? Vilken av dom? 
Müsli eller corn flakes? inget av dom
Hur ser du ut idag? Som en slusk :P duschen nästa!
Vad såg du senast på tv? Scrubs och 2 1/2 män.
Tycker du om din pappa? Ja?
Vem i din släkt pratade du senast med? Min bror

Kommentarer
Postat av: Fia

It's gonna be NIIIICE!!!!!! :D



Och jag visste att du var rädd för magsjukan, haha, alltid vetat!

2010-03-01 @ 14:41:30
URL: http://trasselfia.blogg.se/
Postat av: Ellie

Haha ^^ joo, jag har ju det! snacka panik nu när vinterkräksjukan går!!

2010-03-01 @ 14:44:40
URL: http://eeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0