Jävla skitliv!

Ja, inte för att låta som en jävla fjortis nu men ursäkta, ibland måste man få ha en skitdag - vilket jag haft i typ 3 veckor nu. Oavsett så känns livet som ett helvete just nu och ibland önskar jag bara att livet vore över. Sen andra stunden, när jag är med Joakim, då mår jag bra.
Vet inte riktigt vad jag ska göra, för jag vet ju inte vad problemet är?
Jag är alldeles för känslig och jag förstorar allting och tolkar det på ett helt annat sätt än vad det kanske är menar, vad vet jag?
Hur som helst så har jag seriösa tankar på att flytta hemifrån inom en snar framtid även fast jag inte har jobb ännu, men vafan, om ja flyttar till Jocke, vad gör det? Jag äter som en myra (iaf vad jag tycker.. det gör inte vissa andra (?) Jag har liksom gått ner typ 15 kg sen förra sommaren så vafan sitter folk och snackar om?
Sen varierar mitt tycke även där, ibland hatar jag mig själv, tycker att jag är för tjock och så vidare och sen ibland så är jag relativt nöjd med mig själv. Allt är bara en ren jävla soppa och jag vet inte hur jag ska komma ur det. Några förslag?
Jag bara gråter varje kväll och när det händer så känns det som om marken inte finns och jag tappar fotgrepp med mina fötter, som om jag bara faller och faller och har ingenting att ta tag i. Sen mitt i allt så mår jag bra igen (oftast när jag har sällskap men mår som bäst med Joakim)...
Är det kanske bäst att flytta eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: MyzaaN - Princess Pink

Kul att du vill vara med i veckans blogg, i mon kommer de 10 finalisterna upp :) Lycka till :D

& tackar så jättemycket det är kul att höra !



& du man får ha dåliga dagar / tider det har vi alla , ta hand om dig <3

2010-03-03 @ 21:46:36
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

hoppas du haft en bra onsdag! :))

2010-03-04 @ 00:09:51
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Ellie

Detsamma :) Och tack för att ni kommenterat!

2010-03-04 @ 10:03:31
URL: http://eeapril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0