Ni får ursäkta!

Hej mina kära vänner!

Jag har inte uppdaterat på länge för att jag inte har varit hemma och mått lite sisådär..

För er som inte vet redan så har jag HYPERFOBI för magsjuka.. och ja, gissa vad som hände i fredags? JO! MAMMA FICK MAGSJUKA! så därför igår så låg jag bara hemma hos Jocke och darrade hela morgonen, dagen och natten och vågade inte röra mig. Jag blir liksom inbillningssjuk när jag får reda på att ngn är magsjuk och jag träffat den..

Dock så hade jag ju inte träffat mamma mer än på torsdagen men inte tagit i henne eller något så jag klarade mig! TUR!!

Anyway, jag har tagit en massa bilder som ni ska få se sen för att i Torsdags så gick jag ut med tjejerna på ett 100 dagars countdown på Slick. (till studenten alltså) MYCKET FOLK!

har ingen usbsladd till kameran med mig så ni får se dom imorgon.

Nu sitter jag, Jocke, Johan och Linda hos Johan och dricker lite. Kanske ska ut lite senare. Ni får se foton på detta också om ni är snäll :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0