Små knattarna och ett helvete!

Okej, vi börjar med det jobbigaste!

Ni vet en sån där ögonbryns/frans färg som man kan köpa? - antar det!  Jag är ju ny på att hålla på med sådant så försökte mig på det (dum som jag var) igår. Självklart så får man in den där jävla färgen i ögat (OCH JAG LOVAR, DET SVIDER SOM FAAAN). Det är ju farligt så jo, jag fick tvätta bort det från fransarna. Sen försökte jag igen och under tiden så satte jag på ögonbrynen, vilket gick lite bättre iaf. Hmm... sen när jag tog bort det och jag tänkte "fan va coolt, nu behöver jag inte använda mascara längre" så syntes det verkligen ingenting. Fy fan så jävla värdelöst. Använde antagligen för lite eller så är jag bara urkass på det där. Hoppas att det funkar bättre när ni gör det iaf! :)
Sen så tänkte jag berätta om mina små knattar eller rättare sagt mina små vovvsingar. De heter Lillen och Wille. Varför namnen är så lika är för att vi bara valde namn åt en utav dom - Wille. Den andra är vi fodervärd åt så då valde dom namnet. Men men, dom är helt jävla tokiga.
Här är en film på dom, hoppas ni får er ett gott skratt eller en "Naaaw" moment!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0