Sminktips!

Som jag upplyst er om förut så älskar jag ELF Cosmetics! Dom har billiga och bra grejer med allt man kan önska sig. Tänkte visa er lite av deras produkter för jag fullkomligt älskar dom! Dom är sköna, bra för min hud (som är fruktansvärt känslig), har bra med pigment och - DOM SITTER!





Jag är helt frälst i denna vackra ögonskugga. Den är härligt grönt skimrande och sitter under hela dagen! Inte för ljus och inte för mörk, passar som en bas eller för att ljusa upp en annan! LOVE IT. Klickar ni på bilden på ögonskuggan så kommer ni till ELF´s mineral ögonskuggor och ja - detta är en mineral ögonskugga, helt underbar och bra för mig som är känslig. Just den jag använder heter Earthy och den kostar 36,60 kronor att köpa på ELF. Jag lägger upp bilder senare när jag använder den! Imorgon kanske? :)
Denna borste används framförallt till ögonskugga som ni kanske redan har fattat. Den är helt fantastisk och kan användas både till torra och blöta produkter. Borsten är gjord av taklon vilket gör att den är jättemjuk och absorberar bättre än andra. Den är även anti-bacterial vilket gör att den känns fräsch länge! Den är helt grym på att göra smokey-eyes vilket vi alla älskar! :) Den kostar bara 42,70 kr och om den är värt det? JA! Klicka på borsten så kommer ni direkt till sidan.
För er som inte vet vad denna används till så ska jag berätta. Man lägger på den på ögonlocken innan man har på ögonskugga. Detta gör så att ögonskuggan sitter fast totalt och kladdar inte. Du kommer att se lika fräsch ut oavsett hur länge du är ute på kvällen ;) Dessutom kostar den bara 18,30 kr :) REKOMMENDERAT!!




Den här produkten är jättebra! Du kan med ett lätt drag få till ett mer öppet och en mer fierce stil! ;) Den är helt underbar och har två olika sidor. Den tunna sidan använder du närmast ögat och den andra använder du mer som en highlighter, dom två tillsammans blir heeeelt gudomligt! Färgen jag visar upp är Green/moss. Klicka på bilden så kommer du direkt till sidan. Kostar endast 42,70 kr :)
Här kommer en bild på hur eyelinern ser ut.
Och här kommer en bild på hur den andra sidan "highlightern" ser ut.
Det här är en Liquid eyeshadow! Den kan du ta på dig på dagen och den håller - tror mig - hela dagen och hela kvällen och hela natten! Helt otroligt! Har otroligt med pigment och är helt underbar! Bra som ett komplement till vanlig ögonskugga? Klicka på produkten för att komma direkt till sidan förresten ;) Tyvärr så gör inte färgen sitt rätta jag på bilderna men det är någorlunda. Hur som helst: den färgen jag använder är Green Machine. Värt att prova! Kostar endast 18,30 kr  ;)

Den är också snygg att blanda med andra färger. Jag har t ex. lagt den som grund och sedan bara tagit på den lösa ögonskuggan som jag visade först, ovanpå. Blir helballt!
Som ni kanske ser så har jag bara valt gröna produkter därför att jag för det första ÄLSKAR GRÖNT och för det andra så hade jag allting i liknande nyanser. De är verkligen helt underbara och går att köpa för så himla billiga priser! Kika in vet jag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0