Bort bara bort

 

Denna flicka ska bort, hon ska bli annorlunda, är rätt missnöjd med mig själv, både utseendemässigt och på min personlighet. Jag blir lätt lurad och litar för mycket på folk jag egentligen knappt känner. Jag är hetsig, sprallig, vänder som vinden, pratar för mycket, är en colaälskare, påstår att jag inte bryr mig om min vikt när det egentligen är ett stort problem för mig som sitter och gnager i mitt bakhuvud, blir illamående av mat när jag ätit upp halva eller en tredjedel, försöker att trycka ner andra människor (som jag inte känner) för att få mig själv att verka bättre än den personen som jag egentligen inte vet ett skit om, jag påstår att jag är så stark, jag påstår att jag säger vad jag tycker när jag ibland inte alls vågar säga vad jag tycker och jag är inte alls så pass stark som jag säger att jag är, jag faller mer än de flesta, jag överreagerar ofta och jag är inte duktig på att dricka sprit.

 

Där har ni mig - vilken otroligt härlig människa det låter som va? nej, trodde inte det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0