Emma

Varit och solat med min lilla älsklingsEmma på bruno. Fy fan vad skönt det var att få komma in i någon slags solkänsla, alltså, svårt att förklara. Men på vintern så kommer jag ofta in i en dyster tid och jag blir less, orkeslös och mitt pigga humör och min lycka försvinner lite grann. Men sen så när jag känner värme så blir jag mycket gladare och trots att det som sagt var bara är ett solarium så mår jag bra utav det, känns som om man får nya krafter. Sen är det ju ett STORT plus att man får lite färg också ;)

 

 

Nu är jag hemma iaf och ska ta de lite lugnt, spela lite och sen jobb imorgon. Hoppas att det går bra trots förkylningen, men vad ska jag göra? Jag har varit sjuk i snart 7 veckor så.. mmh.. kan ju inte bara gå hemma :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0