Good day m8

Helloooooo!

 

Började jobbet klockan 09.00 imorse och slutade klockan 15.00. Dock så kommer jag att behöva börja klockan 08.00 imorgon bitti för de är så dåligt med personal så, klart man ställer upp i nöd! :) Btw, ni har väl sett min nya Header? Gillar ni den bättre än den förra eller ska jag byta tillbaka till den gamla? Har lite svårt med det där...

 

Har inte så mycket att säga förutom att mina försäkringspapper kommit hem nu så förhoppningsvis så får jag pengarna snart för telefonen min som blev snodd... kanske ni inte visste förresten.. min Iphone har blivit snodd och personen som tog den har jag och mina vänner satt i häkte nu så hoppas att han får skit för de och jag får pengar för de :P woooah! ^^

 

Känner mig som ett snusk idag.. blää.. duschen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0