Hos Per

Hellooo! Nu va de ett tag sedan igen.. hmmf.. är verkligen inge bra på de här med att hålla er uppdaterade.
Jaa.. finns ju också anledningar till att jag inte bloggar och det är för att det händer allt för mycket i mitt liv just nu, hmmf.. men men, det löser sig som jag brukar säga, det gör det alltid.
Jag är iaf nu hos Per och grabbarna grus spelar NHL medan jag sitter med Pers dator och kikar runt lite, NHL är inte min starka sida höhö!
Har varit på kyrkogården med släkten och sedan ätit mat där det blev lite intriger mellan mig och en annan i släkten, men sånt man får ta antar jag, iaf när man är så frispråkig som jag är. Ibland kan det vara bra att bara hålla käften.
Have a nice evening everybody ;) i know i will!
JOBB HELA VECKAN SEN! Tjoo på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0