Pinsamt värre...

Igår var det jättemysigt! :) Jag och Jocke åkte till Emma och Johan och åt mat och drack gott :) Sedan kom Stefan också och det var så längesen jag träffade honom! Dock minns jag bara att jag träffade honom under en kort period för sen bidde de svart :P

 

Höhö, de där med att dricka gott verkar ha varit lite för gott. Nämen seriöst, igår var Ellinor JÄÄvligt full och dryg kan jag tänka mig.. kunde tydligen inte ens stå upp.

 

Nästa helg fyller ju Jocke som ni kanske har sett? Och ja, jag har planer på att vara nykter, kanske dricka en öl till maten men inget annat...  men som sagt, man vet aldrig med mig :)

 

Såhär såg jag iaf ut innan :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0