Today

 

Idag så har jag varit till Valbo en stund och köpt presenter åt min bror som fyller år imorgon :) mycket mycket mysigt och ett stort grattis till hela 23 år! Och snart så är det min älsklings tur att fylla år också. :) Joakim fyller hela 25 år och det ska bli riktigt härligt och roligt! :) Dyyyrt dock - kanske ^^

 

Snart är det flytt som gäller och jag ser fram emot det nå så fruktansvärt! Ska bli så härligt att få något eget, som bara är vårat - min och Joakims :) Jag lovar Joakim - u are my love!

 

Anyway, bilden är från en annan halloweenfest som jag var på med Linda för ett tag sedan, förra helgen? förr förra... noll koll ^^ hihi!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0