åh gud

Kan säga att dagen igår var helt spårad! Hade riktigt roligt! Det blev en hemmafest hos mina kompisar Alexandra och Per! Riktigt roligt verkligen! :) Kom hem klockan 5 imorse så är lite halvslut idag men ja de va de värt.

Planeringen inför nästa helg skedde redan igår så jäklarns, Ellie är verkligen på G nu för tiden, de må jag säga! :)

 

Följande text är tillägnad mitt älskade älskade hjärta Joakim Karlsson:

 

Joakim, ingenting kan få mig att lämna dig, du är mitt allt min älskling. Som låten: Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor, jag kan inte ens stå när du inte ser på och genomskinlig,grå, blir jag utan dina andetag.

Du är den som får mig att må bra när jag är ledsen, du är den som lyssnar när ingen annan förstår, du är den som kan läsa mig utan att jag behöver uttrycka mig i ord, du är den som älskar mig - precis som jag är, du är den som behandlar mig som om jag vore av det allra sköraste stråt, du är den som ser mig för den jag är, du är den som förstår mig, du är den som alltid finns där när jag behöver dig, du är den som får mig att skratta, du är den som får mig  att vakna upp med ett leende på läpparna varje dag, DU är mitt allt, MITT förevigt, MITT hjärta!


Jag älskar dig så mycket min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0