Idag

Idag så började jag jobba klockan 8 och slutade klockan 16.30 och det gick väl bra. Dock så fick jag höra att det gick magsjuka där och som ni kanske vet - MAGSJUKA ÄR MIN STÖRSTA FOOOOBIIII!!! så har varit på helspänning hela dagen och försökt att knappt röra vid något barn och om jag tagit i något barn så har jag varit snabb med att sprita händerna efter samt använt plasthandskar vid byte av blöja. Uscha uscha, det är verkligen det värsta som finns!!

 

Imorgon så drar jag och Anki iväg till Åland en sväng för att inköpa lite alkohol till i helgen då vi ska på halloweenparty i sthlm jag och mina brudar ;) åååh ska bli sååå kul! :)

 

Vad ska ni göra på halloween? :)

 

 

 

Bara för att bilden var så jävla vidrig :P xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0