Inge jobb för mig idag

Nej, idag så blev det inge jobb för min del, jag kunde inte alls sova inatt.. dock så vet jag att det blir jobb imorgon så, jaja!

Jag sa fel till er förresten ang oktoberfesten, det är den här helgen som det är och inte förra helgen! Så ja, passa på och åka till Gävle om ni inte har något för er! ;)

Bloggen är fortfarande strulig men jag hoppas iaf på att den kommer att lösa sig inom kort! Jag ska försöka göra mitt bästa för att ni ska få en bra blogg och att ni är nöjda.

Jag är inne i en tid som känns som förändring, jag vill ändra något på mitt utseende, men jag vet inte vad... några förslag?, allt är välkommet!

Idag så blir det ingen dagens look för jag har precís duschat och gått och lagt mig i sängen igen :P Har även varit till hälsocentral och visat upp mina eksem som jag visade förr ni vet? Dom har dock blivit mycket mycket bättre så får hoppas att dom inte återkommer ännu en gång!

Ja hörrni, igår så hittade jag lite nya roliga funktioner på min dator som jag lekte med :P så här får ni se resultatet av dom :p hahaha och ja - jag har dålig humor!








Enjoy xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0