Vaken - yes!

Det blev ingen utgång igår, efter restaurangen så gick vi hem till Klingen och Emma och skulle dricka lite. Tror jag drack 2 klunkar innan jag deckade på soffan. Ajajjajjaj! Men men haha det är väl något man får ta om man super på ordentligt på fredagen :) hihi ^^

Både jag och Emma var helt slut!

Idag så ska jag och Jocke först åka hem till mamma och pappa, sen så ska vi åka och dela ut reklamen (som jag förresten har sagt upp mig ifrån så sista utdelningen blir nästa söndag). Därefter ska jag åka till Storvik för att kolla på när min älskling spelar innebandy mot dom, hoppas på vinst men förhoppningarna och mina föraningar säger annorlunda ^^ hööhöö

Älskar min Joakim Karlsson!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0