Äntligen kväller

Ja, nu blev det kväller! :) Och jag måste säga att det är skönt i och med att jag och Jocke har varit och delat ut reklam idag, iofs så tog det bara 1,5 timmar men ändå :P  haha! Skönt att ha det gjort!



Jag känner att jag borde göra om min design på något sätt men vet inte riktigt hur.. så får ta mig en funderare så får ni kanske se en ny design snart, förhoppningsvis snabbare än ni kan ana! :O 

Imorgon blir det antagligen jobb för min del, det får jag reda på imorgon vid en halv 7 ungefär. Hoppas på ett bra och nära ställe så jag slipper åka runt som en idiot på morgonen när orken inte finns. 

Saknar Linda nå fruktansvärt! Linda är bäst, mitt hjärta!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0