Dryckeskväll hos klingen

Yepp! Jag, jocke och Emma är hos Klingen och Emma och dricker, dock så jobbar Emma (johans Emma). Men vi försöker göra det bästa av situationen ändå och dricka och ha det mysigt tillsammans. Hittils så har vi spelat lite kortspel där dricka ingår i planerna och nu ska jag och Emma spela Wii balance board tänkte vi, (hur det nu går när hjärnan/synen/balansen inte är på sin rätta plats..
hehe..!!

Btw.. min dator kraschade igen dagen efter jag fått hem den, yey.. allt är perfect- not!

Idag så gick jag, jocke och mor min ut och plockade svamp och vi fick till slut ihop till en full icakasse! MKT BRA GJORT ENLIGT MIG! :D:D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0