Fick förresten en kommentar på mitt för...

Fick förresten en kommentar på mitt förra inlägg där personen skrev att det var osmart att säga var jag trivs och inte trivs eftersom en "kollega" från det stället kanske läser det. Men vet ni vad, varför jag inte trivs på stället är ju inte på grund av personalen utan antagligen på själva stället, vissa ställen passar vissa och andra ute så är det bara. Så so what om jag skriver var jag trivs eller inte. Det spelar ingen roll, jag går väl inte tillbaka till dom ställen som jag inte trivs på? :s bara mitt tycke. Oavsett om jag trivs eller inte så gör jag alltid mitt yttersta i alla fall för ett jobb är ett jobb och det måste skötas och däri på ett skötsamt vis. Sen tycker säkert folk olika om detta men det var vad jag tycker iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0