Flyttar

Som jag skrev tidigare i Svar och frågor så ska jag och Joakim flytta ihop ordentligt nu. Och då menar jag - ORDENTLIGT!

Vi står på kö på 3 lägenheter (som är max antal), och får reda på redan imorgon om vi får den ena av dom. Jag tycker det ska bli så härligt!

Jag bestämde mig till slut för att det var rätt att göra.

Anledningen till att jag inte vill flytta till lägenheten som han har nu är för att de inte skulle kännas som hemma för mig. Det skulle kännas som om jag flyttar hem till "Jockes lägenhet" och inte våran. Därför ville jag flytta till något annat, något eget - vårat!

Jag är så glad över beslutet och känner att jag faktiskt är påväg framåt i livet nu och har ett hum om vad som kommer att hända. Oavsett så känns det skitbra! Och jag är så lättad över att jag tagit ett beslut nu, äntligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0