Grubblar.

Jag grubblar just nu på min framtid, hur vill jag ha det? Vad kommer hända? Allt känns väldigt förvirrade just nu om vad som hända skall. 


Ska jag flytta själv till en egen lägenhet, bara för att ha fått gjort det och bott själv en stund och lärt mig allt vad som kan behövas läras när man bor ensam. 

Eller ska jag flytta med Joakim till en annan lägenhet närmare stan?

Ska jag satsa på att försöka komma in i "party livet" eller ska jag satsa på "hemmalivet". 

Jag vet inte riktigt vad jag vill eller vad jag ska göra, jag känner att jag inte ens vet var jag bor just nu.... ååh...


MY HEAD IS SPINNING ROUND and ROUND and ROUND and ROUND......



Kommentarer
Postat av: Okänd

Varför ska du lära dig och bo ensam? När du/ni kan lära er att bo tillsammans? Man kan ha ett "partyliv" fast man bor tillsammans med någon.

2010-09-21 @ 15:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0