Imorgon är det jobb

Ja, imorgon är det jobb som sker igen även fast motivationen inte alls finns där så är det ett måste om jag i över huvud taget ens ska kunna tänka tanken till att kunna bege mig av till Sydafrika i februari, vilket jag hemskt gärna vill.

Jag ska jobba på Staffansgården imorgon med småttingar som är 1-3 år och det är jag glad för, för om jag måste välja mellan att jobba med mindre barn på 1-3 år och 4-5 åringar så väljer jag helt klart 1-3 först av den enkla anledningen att dom är lättare att hantera och snackar inte lika mycket, vilket gör att jag inte är lika trött när dagen äntligen är över. Känns förresten jävligt skönt att veta redan idag var jag ska jobba för annars brukar jag få reda på det samma dag och det är inte så populärt från min sida. 

Känner att ett nytt jobb skulle behövas eller också plugg, tror dessutom jag vet vad jag vill plugga till nu och det är till veterinär eller djursjukskötare. Min passion för djur kommer aldrig att försvinna och det är dom som förgyller min dag. Älsklingar! 

Anyway, här kommer lite fler foton som ni inte sett, kalla det för del 3 om ni vill! :)




Ha det bra så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0