Jag bävar för att visa er..

Jag bävar som sagt för att visa er detta men jag vill att ni ska veta att jag är fullkomligt seriöst med det jag berättat för er om min jävla skithud!

Så därför visar jag er hur jag ser ut nu, dock så är bilderna tagna med min iphone så de kanske inte är i bästa kvalité men ni ser i alla fall hur förjävligt det är och jag lovar - det är inte kul och det kliar som fan..



Min armhåla. Där är det ett jättexem som kliar varenda minut, sekund, hundradel, tiondel.. ja ni fattar!



Min hals, inte lika farligt men de kliar nå fruktansvärt.. och det syns!





Mitt öga är värst! Där kliar de konsant så de rinner i ögonen - vilket bara gör exemen värre. Det är som i en ond cirkel. De svider nå fruktansvärt också! Det är det värsta - för jag får inte ha nå smink och då blir ja ju tvungen att gå runt sådär - folk lär ju tro att ja blivit slagen eller nått. :P haha! Nämen helt seriöst, skitjobbigt!

Kommentarer
Postat av: Madde

Förstår att du tycker att det är jobbigt.

Eksem är inget att leka med! Jobbiga saker! :(

Kan du inte gå till läkaren och kolla vad de säger?

2010-09-15 @ 20:51:29
URL: http://madiix.blogspot.com
Postat av: Emma - Make Up Freak

vad har du för salva? jag ska ha en kortisonsalva som du kan använda på halsen och i armhålan. Men för ögat behöver du något speciellt. Läkare!?e

2010-09-16 @ 18:44:23
URL: http://kipsomakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0