Jobbat

Gårdagen blev inge intressant för min del, desto mindre för Jockes del. Jag kunde inte sova under natten då vi hade varit hos Klingen och Emma så jag, mamma och mormor åkte på marknad och till köpis i Valbo på dagen. När jag kom hem så var jag helt slut så jag sov nån timma. 

Sen så var de tänkt att vi skulle ha sorterat den jävla äckelreklamen men orken fanns inte så vi gjorde det idag istället. Och det är vad vi sysslat med sen klockan 3 - 5 ungefär idag. Men men, nu är de klart och de va jävligt skönt måste ja säga. Håller på att fixar lite filmer/serier och kikar resor på internet just nu, samt kikar tv. Jocke är i lägenheten och jag här men han ska komma senare. Gud så skönt de ska bli att sova sen :D haha ^^

Får väl se om jag får ngt jobb imorrn eller inte .. vill men ändå inte :P haha ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0