Ligger i detta nu och kikar på how i met y...

img_8365 (MMS)

Ligger i detta nu och kikar på how i met your mother efter en skön, lång, varm dusch. Det behövde jag verkligen efter dagens jobb. Lyckligtvis så blev den bättre när 6orna kom och räddade mig från att smälla sönder av ilska.  Jag tänker inte gå in på detaljer men det jag kan säga är att jag typ hatar 8or för fan, dom tror att dom är så coola och har ingen som helst respekt för varken varandra, yngre eller äldre. Fan, jävla idiotjävel måste jag säga!!!!!!  Nu blir jag upprörd igen så får sluta tänka på det vet enkelt. Sista dagen på jobbet imorgon, vilket är skönt plus att jag ska köra på en karatefylla med emma och johan :)) booyah! Snacka om man  är taggad! Yepp!!


Kommentarer
Postat av: amelia

är det blatteklassen? för dom fick jag sån jävla damp på när jag hade musiklektion.

2010-09-02 @ 20:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0