Med lite eftertanke

Jag har gått och tänkt på hur jag ska rösta den 19 här som vi alla ska göra. Och jag kan inte alls komma med någon slags logik i någon utav dessa partierna. Det är liksom vissa små saker som är bra med nästan varje parti men inte i det stora hela, inte enligt mitt tycke.

Från början så tänkte jag rösta på miljöpartiet , men sen kom jag så långt i min tankegång att - jag vet faktiskt nästan ingenting om miljöpartiet förutom att dom vill värna om miljön. Sen så fick jag hem ett flygblad av dom i brevlådan om varför jag skulle rösta på dom och då läste jag igenom den, men nej, inga konkreta svar på vad dom vill göra om de får fler mandatplatser eller vad dom kämpar för mer än miljön och sortering av sopor liksom! :P  Så nej...


Jag kommer rösta


                                    

BLANKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0